Friday, April 29, 2016

ایران - تهران -زندان اوین : عکس رسول بداقی بعداز تحمل هفت سال زندان کناردوقلوهایش شکیبا وستایش

عکس رسول بداقی بعداز تحمل هفت سال زندان  کناردوقلوهایش شکیبا وستایش 

شب گذشته پنجشنبه ۹اردیبهشت ۹۵ رسول بداقی معلم زندانی از زندان اوین آزاد شد
درمدت هفت سالی که آقای بداقی در زندان‌های اوین و گوهردشت بود، به او اجازه مرخصی حتی یکساعت از زندان داده نشد.

رسول بداقی از زندانیان سیاسی که ازسال ۸۸ با پایان دوران محکومیتش از زندان آزاد شده است. او حدود ۷ سال در زندان و مدتی در انفرادی بود.
رسول بداقی، از اعضای کانون صنفی معلمان ایران که از سال ۱۳۸۸ در زندان بود، آزاد شده است.

کانون صنفی معلمان ایران : رسول بداقی، عضو ارشد کانون صنفی معلمان ایران، پس از تحمل درد و رنجِ هفت سال زندان ، با پایان دوره محکومیتش، پنج شنبه شب از زندان اوین آزاد شد. در این سال های پر درد همسر و فرزندان رسول شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند آنها با تحمل و پایداری خویش به رسول این قدرت و نیرو را دادند که بتواند این سال های پرمحنت را در زندان ها و بندهای مختلف از اوین تا گوهردشت تحمل نماید. دیشب شکیبا و ستایش دو قلوهای نازنین رسول بداقی پس از هفت سال دوری از پدر ،برای اولین بار پدر خویش را آزادانه در آغوش کشیدند. ما آزادی رسول بداقی را پیش و بیش از همه به همسر فداکار و صبور وی و دختران فهیم و نازنینش، شبنم، ستایش و شکیبا تبریک و شادباش می گوییم.
کانون صنفی معلمان ایران(تهران)، از همراهی و پیگیری تمام معلمان، فعالین صنفی، کانون های صنفی سراسر کشور، شورای هماهنگی تشکل های صنفی سراسر ایران، سایر افراد و تشکل های حقوقی، مدنی و صنفی در ایران ونهادهای بین المللی آموزشی و صنفی که در این سال ها برای آزادی رسول تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی می کند.همچنین ما از تلاش های وکلای آقای بداقی ،خانم اسدخانی و آقای عطار ، صمیمانه قدردانی می کنیم. و آزادی رسول بداقی را به تمام هموطنان، معلمان ایران زمین، فعالین صنفی و مدنی و هرکس که خواهان بهبود وضعیت آموزش کودکان است صمیمانه تبریک می گوییم.
کانون صنفی معلمان تهران به صفت یک تشکل مستقل صنفی و آموزشی، اتهام امنیتی به فعالین صنفی را از اساس قبول ندارد. ما معتقدیم که هیچ معلمی نباید بخاطر پیگیری مسایل صنفی و آموزشی متحمل درد و رنج زندان شود. زندان نباید پاسخ به مطالبات معلمان باشد و مسئولین بایستی ضمن تحقق خواسته ها و مطالبات بر حق معلمان، زمینه را برای آزادی سایر همکاران دربند ما فراهم نمایند


#ایران  #تهران     #زندان_اوین   #آزادی_از_زندان #رسول_بداقی  #زندانی_سیاسی    #کانون_صنفی_معلمان_ایران  



No comments:

Post a Comment

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...