Friday, May 27, 2016

دیلی اکسپرس: انفجارشهاب سنگی به وزن ده هزارتن باعث سقوط هواپیمای مصری شده است.

روزنامه ”دیلی اکسپرس“ چاپ انگلستان، درباره حادثه سقوط هواپیمای مصری نظریه جدیدی مطرح و علت آن را انفجار شهاب سنگ دانست این نظریه درصورتیکه اثبات شود،باعث نگرانی جدی برای مسافرت هوایی درآینده خواهدشد. 

به گزارش دیلی اکسپرس ،قبل ازسقوط هواپیمای مصری یک سنگ بزرگ که وزن آن حدود ۱۰.۰۰۰تن بود و با سرعت ۶۷.۰۰۰مایل در ساعت حرکت می‌کرد در جو زمین منفجر شد و زمانی که کنترلرهای ترافیک هوایی، تماسشان با هواپیمای آسیب دیده قطع شد، این شهاب سنگ هنوز بسوی زمین سقوط می‌کرد.






گفته میشود «این شهاب سنگ متلاشی شده به هزاران قطعه کوچک تبدیل شد ودرفاصله روزچهارشنبه و جمعه گذشته بین گریلند و استرالیا پخش گردید و از روی یک خودروی پلیس در نیویورک اجزای تفکیک شده فیلمبرداری شده است.


به نوشته این روزنامه بزرگترین قطعه این سنگ تا کنون در آرژانتین و آمریکای جنوبی یافت شده است ولی کارشناسان معتقدند که بزرگترین قطعات آن ممکن است در بالای منطقه خاورمیانه و دریای مدیترانه که این هواپیما در آنجا متلاشی شد، سقوط کرده باشد.

عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر به وزارت هوانوردی و ارتش دستور داده تا تمامی اقدامات ضروری را برای یافتن لاشه هواپیمای مسافربری مفقود شده انجام دهند
#سقوط  #هواپیمای_مصری   #قطعه_سنگ    #انفجارشهاب_سنگی    

No comments:

Post a Comment

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...