Thursday, June 2, 2016

فرنازمیرزاپورالهام بخش مقاله شعرگونه « لبخند ایرانی» در روزنامه ایتالیایی لااستامپا به قلم شاعر و نویسنده ایتالیایی «گوئیدو چرونتی»



فرناز میرزاپورپس ازکشاکشی سخت باسرطان درروز۱۱خرداد ۹۵ دیده ازجهان فروبست.


 فرنازمتولد  ۱۳۴۱ درشهرتهران، چند ماه بعد از انقلاب ضد سلطنتی برای ادامة تحصیل به ایتالیا رفت و در رشتة مهندسی الکترونیک فارغ‌التحصیل شد. فرنازبا شرکت فعال در تشکیل انجمن‌های هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در ایتالیا و با شرکت در کلیه فعالیت‌های این انجمن در افشای جنایات رژیم ضدبشری خمینی، همواره در پیکار آزادی با از خودگذشتگی و مایه گذاری فعال بود. این حضور و از خودگذشتگی افشای جنایات رژیم آنچنان بود که شاعر و نویسنده ایتالیایی گوئیدو چرونتی را واداشت تا مقاله شعرگونه ای را با عنوان لبخند ایرانی با الهام از تلاشهای خستگی ناپذیر فرناز در روزنامه ایتالیایی «لااستامپا» درج کند.

فرناز میرزاپور که با روحیه‌یی رزمنده و سرشار از فداکاری و دلسوزی برای اهداف مقاومت و نبرد با رژیم ضد ایرانی و ضد انسانی آخوندها، خود را یار و حامی رزمندگان آزادی می دانست، در سال‌های پایداری اشرفی‌ها در اشرف و لیبرتی، فراز دیگری از زندگی پربار خود را در مبارزه با دشمن ضد بشری رقم زد. دغدغة روزمره او، دفاع از حقوق و امنیت اشرفی‌ها بود و در این مسیر، از هیچ‌گونه مایه‌گذاری و تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

 فرناز میرزاپور از اشرف‌نشان‌های پرشور و از هواداران دیرینة مجاهدین در ایتالیا که همواره در کارزارهای افشای جنایات دیکتاتوری آخوندی و در حمایت از مجاهدان اشرفی فعالانه حضور داشت.

او عشق عمیقی به رهبری مقاومت داشت، همواره بر مرزبندیهای سیاسی با رژیم آخوندی و عوامل و ایادی دشمن تاکید می کرد و دردفاع ازمواضع سیاسی و مبارزاتی مجاهدین و مقاومت ایران برای رهایی میهن ازایلغار آخوندها، هیچگاه پرشوروسرزنده همه جاحضورداشت.
خانم مریم رجویدر اندوه پرکشیدن او گفت: 
فقدان خواهر عزیزم فرناز میرزاپور برای من و یاران مقاومت در ایتالیا ضایعه اندوهباری است


او نمونه والایی از زن به‌پاخاسته ایرانی بود که با پایداری طولانی در برابر رژیم ولایت فقیه ؛ استواری و شایستگی زنان ایران را در مبارزه برای کسب آزادی و برابری نشان داد.
پیوندها و عواطف‌ او نسبت به مجاهدان اشرفی و کوشش‌های مداومی که در دفاع از آنان در ایتالیا کرد، شخصیت احترام‌انگیز او را به‌عنوان یک زن ازخودگذشته و شیفته آرمان آزادی بارز می‌کرد.
به روان‌ پاکش درود می‌فرستم و به خانواده‌ او به‌ویژه فرزندانش صمیمانه تسلیت می‌گویم
#ایران  #ایتالیا  #درگذشت  #فرنازمیرزاپور   #انجمن_هواداران_مجاهدین_خلق_ایران  #آکسیون  #تظاهرات #رژیم_ضدبشری_ایران

No comments:

Post a Comment

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...