Showing posts with label ایران ،تهران،دیش ماهواره، ال ان بی،نیروهای سرکوبگرانتظامی. Show all posts
Showing posts with label ایران ،تهران،دیش ماهواره، ال ان بی،نیروهای سرکوبگرانتظامی. Show all posts

Friday, May 20, 2016

ایران -تهران :‌نیروهای سرکوبگرانتظامی دیش های ماهواره ای مردم را درشرق تهران خردکرده ال ان بی آنها راباخودبردند

ایران -تهران :‌ شب گذشته ۳۰اردیبهشت نیروهای سرکوبگرانتظامی دیش های ماهواره ای مردم را درشرق تهران خردکرده ال ان بی آنها راباخودبردند


#ایران   #تهران   #نیروهای_ انتظامی    #ماهواره   

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...