Friday, August 19, 2016

ایران -تهران -احتمال حذف فیزیکی احمدمنتظری پس ازانتشارفایل صوتی منتظری درمورد کشتارسی هزارمجاهدومبارز درسال ۶۷


  ایران –تهران- احمدمنتظری : پس ازانتشار فایل صوتی آقای منتظری درموردکشتارسی هزارتن ازفرزندان مجاهد ومبارزه ایران بدست خمینی ضدبشروهمه دست اندرکاران رژیم اش توسط پسرش احمدمنتظری  احتمال حذف فیزیکی او وجود دارد.

دراین رابطه رضا ملک که از معاونان سابق وزارت اطلاعات در زمان ریاست آخوند فلاحیان بود ،طی یادداشتی دراین رابطه میگوید:

بهم ریختگی دستگاه فاسد قضا – –  بحران مشروعیت رژیم با افشای پشت پرده ی قتل عام ۶۷
این احتمال که ، دست به حذف اتفاقی ! احمد منتظری بزنند را محتمل کرده است!؟
رژیم بار دیگر غافلگیر شد و در مقابل انتشار فایل صوتی با دستپاچگی تمام ، برای دفاع از مشروعیت نداشته اش ، سراسیمه قاضی القضات خون ریزش را به صحنه فرستاد!
در این گیر و دار آنان فعلا امید بسته اند به عقب نشینی احمد منتظری !
بویژه ممانعت از افشاگری های بیشتر او .


  قابل ذکراست که نگارنده این سطور یعنی رضا ملک که قبلامعاون تحقیق و بررسی وزارت اطلاعات آخوندهای دژخیم وضدبشر بود ،درسال ۱۳۸۷  در یک نوار ویدئویی ‌ که  منتشرکرد، برای اولین بار در یک اعتراف تکان‌دهنده فاش کرد: «... رژیم آخوندی در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ‌1367، 33‌ هزار و 700 نفر را اعدام کرده است وهمه اعدام‌شدگان در گورهای جمعی دفن شده اند.
آخوند جنایتکار محمدجعفر منتظری دادستان کل رژیم نسبت به انتشار فایل صوتی آقای منتطری  توسط احمد منتظری درباره قتل‌عامهای سال 67 به دستور خمینی جلاد سوز و گداز کرد و گفت: «در درون کشور جمهوری اسلامی می‌بینیم عده‌ای با دشمنان با سازی که اسراییل و آمریکا و غرب و عناصر درون منطقه آنها می‌نوازند همراهی می‌کنند .
وی از احضاراحمد منتظری خبر داد و گفت: «فردی که این کار را انجام داده است به دادسرا احضار شده که وابسته به بیت آن فرد است این پرونده تمام نشده است، در حال بررسی است، 

#FreeIran #Iran  #1988massacre
#ایران #قتل‌عام67 #زندانی_سیاسی #اعدام  #خاوران #تهران #منتظری  

No comments:

Post a Comment

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...