Sunday, June 4, 2017

فرانسه –پاریس : جلسه همبستگی «ادیان علیه افراطی گری » خانم مریم رجوی



روز شنبه، ۱۳خرداد ۱۳۹۶ ( ۳ ژوئن۲۰۱۷) به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، جلسه‌ای با عنوان «همبستگی ادیان علیه افراطی‌گری»، با حضورخانم مریم رجوی و شخصیت‌هایی از کشورهای عربی و مسلمانان فرانسه، در محل اقامت خانم مریم رجوی در اورسوراواز برگزار شد. 


 خانم مریم رجوی وشرکت‌کنندگان از نمایشگاهی تحت عنوان «کشتار و قتل عام، از ایران تا سوریه» شامل عکس هایی از شهدای انقلاب ایران و  انقلاب سوریه و هم چنین تظاهرات مردم سوریه علیه رژیم اسد، بازدید کردند.

 خانم مریم رجوی دربخشی ازاین جلسه  خطاب به شرکت‌کنندگان گفت:
خواهران و برادرانی که از فلسطین، سوریه، بحرین، یمن و سایر کشورها به‌میهمانی افطار مقاومت ایران آمده‌اید، خواهران و برادرانی که از نقاط مختلف فرانسه در این جا حضور یافته‌اید. رمضان مبارک. به‌ هموطنانم در ایران و به همه ملت‌های همسایه و برادر و مردم منطقه، هم چنین به‌مسلمان فرانسه و همه جهان این ماه را تبریک می‌گویم.
 خانم مریم رجوی ضمن اشاره به کشتارمردم سوریه گفت :وقایع سال‌های اخیر در منطقه، به‌خصوص کشتار دست کم نیم میلیون نفر از مردم مظلوم سوریه که رژیم ولایت فقیه و سپاه پاسداران‌اش دست‌اندرکار آن بوده و هستند، خصومت‌ پایان‌ناپذیر آخوندهای حاکم با ملت‌های مسلمان و عرب را اثبات کرده است.
در 
۳۸ سال گذشته، اگرچه آخوندهای حاکم گاه به‌گاه فریبکارانه خود را اصلاح‌طلب یا اعتدال‌گرا معرفی می‌کنند، اما آنچه همیشه ثابت است و تغییری نمی‌کند، در داخل کشور، نقض حقوق بشر و اختناقق وحشیانه است و در سطح منطقه، سلطه‌جویی، اشغالگری و رواج ارتجاع و فرقه‌گرایی تحت نام اسلام از جانب این رژیم است. 
خانم مریم رجوی بااشاره به کنفرانس ریاض گفت : دو هفته پیش کنفرانس سران عربی، اسلامی-آمریکا در ریاض اعلام کرد که رژیم آخوندی سلب‌کننده آرامش و ثبات منطقه و جهان و فعالیت‌هایش در منطقه و جهان ویرانگر است و رهبران عربستان سعودی و آمریکا تاکید کردند که مردم ایران اولین قربانیان این رژیم هستند.
جای خوشوقتی است که جهان عرب و جهان اسلام و ایالات متحده سرانجام بر سرچشمه تروریسم و جنگ‌افروزی و بنیادگرایی در منطقه یعنی رژیم ولایت فقیه دست گذاشته‌اند. این جهت‌گیری صحیح اکنون باید بتواند جنگ‌افروزی و خونریزی این رژیم را متوقف کند. خانم مریم رجو ی بااشاره به نقش رژیم درمنطقه گفت:
تجارب طولانی نشان داده است که اولاً سلطه‌جویی و اشغالگری مایه‌ بقای رژیم ولایت فقیه است و بدون آن نمی‌تواند حاکمیت خود را حفظ کند. بنابراین به‌‌میل خود از آن دست بر نمی‌دارد.
ثانیاً، آنچه این رژیم بالاترین خطر را از آن احساس می‌کند و آن را تهدید بالفعل موجودیت خود می‌داند، نیروی مردم و مقاومت ایران است. بنابراین با تمام قوا تلاش می‌کند از فعال شدن و به ‌میدان آمدن این نیرو جلوگیری کند.
دشمنی ثابت این رژیم با کشورهای منطقه را تاریخچه این رژیم اثبات کرده است. دو هفته پیش آخوند حسن روحانی برای دومین دوره به‌ ریاست جمهوری ولایت فقیه رسید. او از روی فریبکاری خود را معتدل و میانه‌رو معرفی می‌کند. اما چه در دوره چهار سال گذشته او چه در تمام دوره‌هایی که رفسنجانی یا خاتمی با ادعای میانه‌روی و اصلاح‌طلبی بر سر کار بودند، سیاست سلطه‌جویی و اشغالگری در منطقه ادامه داشته است، در چهارسال آینده نیز هم‌چنین خواهد بود. تنها تفاوت اینست که این انتخابات قلابی باعث شقه و تشدید بحران در راس رژیم و جنگ قدرت در درون آن شده است و راه برای مقابله و سرنگونی آن هموارتر شده است.
برخی‌‌ها تحت تأثیر فریبکاری بی‌وقفه آخوندهای حاکم گمان می‌کنند که رو آوردن ولایت فقیه به‌کشتار و جنگ در منطقه ناشی از قدرت این رژیم است. در حالی که این رژیم به‌خاطر این که توسط یک ملت آماده قیام محاصره شده‌، به‌برقراری یک استبداد وحشی در داخل ایران و صدور جنگ به‌خارج مرزها رو آورده است. آتش‌افروزی در منطقه برای حفظ استبداد لرزان داخلی است. اگر آخوندها به داخل مرزها محدود شوند، کارشان به‌سرنگونی کشیده می‌شود. خانم مریم رجوی بااشاره به انتخابات قلابی رژیم ایران گفت : انتخابات فرمایشی دو هفته پیش، گواه بی‌ثباتی و شکنندگی حاکمیت آخوندهاست. ولی فقیه ارتجاع از ترس خیزش عمومی در یکدست کردن حکومت خود شکست خورد؛ در حالی که به ‌آن نیاز مبرم داشت.  در نتیجه، نمایش انتخاباتی که قرار بود اوضاع رژیم را بسامان کند، سراپای حکومت را در تفرقه و فلج‌شدگی فرو برد.
در خلال این به‌اصطلاح انتخابات، برانگیختگی عمومی نسبت به‌ قتل‌عام زندانیان مجاهد که با کاندیدا شدن یکی از منفورترین جلادان این کشتار فوران کرد، اراده مردم و مقاومت ایران را به‌عنوان نیروی تعیین‌کننده وارد صحنه کرد و رژیم را به‌‌شکست کشاند. آخوندها البته با رأی‌‌سازی و ضریب‌زدن به‌نتایج نمایشی که در میان باندهای خود برگزار کرده‌اند، دارند ظاهر رژیم پوسیده خود را حفظ می‌کنند. اما حکومت‌شان سراپا در بحران است و بیش از هر زمان‌ دیگری سرنگونی‌ آن در دسترس است. ادامه دارد
 #Iran  #إيران #FreeIran  #سوریه
#Maryam_Rajavi  #مريم_رجوي #رمضان

#Syrian  #Syria  #Ramadan

1 comment:

  1. درودبرخانم مریم رجوی که نمادوحدت ملی ایران است

    ReplyDelete

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...