Showing posts with label دلنوشته مادرامیرارشدتاجمیر. Show all posts
Showing posts with label دلنوشته مادرامیرارشدتاجمیر. Show all posts

Friday, July 29, 2016

با تمام وجود آه می کشم ظلم های تان را باشد که خنجر بی رحمی تان , به قلبتان باز گردد



مادرامیرارشد تاج میرقلبی به سوزندگی خورشید دارد.تمامی وجودش لبریز ازعاطفه برای همه جوانان است ، عشقی که ازارشدترین امیرش ناشی میشود ، وقتی که  جانش رادراین راه نهاد .این مادردلسوخته هرروز ترانه ای برلب درفیس اش دارد 
امروزبه نوای اوگوش فرادهیم :

برای پسر مبارزم . امیر ارشد تاج میر

پیاده می دوم کویر خیال را
با پاهایی که آبله اش به خون نشسته
و دل بیچاره و پریشانی / که درد می کشد درد را
نفرین تان نمی کنم
در قاموس من . نفرین جایی ندارد
اما . با تمام وجود . آه می کشم ظلمهای تان را
باشد که خنجر بی رحمی تان . به قلبتان باز گردد
نه برای مرگ / برای انسان شدن .

پیاده می دوم کویر خیال را
با پاهایی که آبله اش . به خون نشسته
و دل بیچاره و پریشانی / که درد می کشد درد را
فرزندانتان سلامت اند
در بهترین نقطه ی جهان / در حال عشق و صفا .
اما فرزندان بی گناه من / یا زیر خاکند / یا در زندان
شکنجه شان می کنید و لذت می برید .
نفرین تان نمی کنم
اما با تمام وجود آه می کشم ظلمهای تان را
باشد که خنجر بی رحمی تان . به قلبتان باز گردد
نه برای مرگ / برای انسان شدن

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...