Friday, July 29, 2016

با تمام وجود آه می کشم ظلم های تان را باشد که خنجر بی رحمی تان , به قلبتان باز گردد



مادرامیرارشد تاج میرقلبی به سوزندگی خورشید دارد.تمامی وجودش لبریز ازعاطفه برای همه جوانان است ، عشقی که ازارشدترین امیرش ناشی میشود ، وقتی که  جانش رادراین راه نهاد .این مادردلسوخته هرروز ترانه ای برلب درفیس اش دارد 
امروزبه نوای اوگوش فرادهیم :

برای پسر مبارزم . امیر ارشد تاج میر

پیاده می دوم کویر خیال را
با پاهایی که آبله اش به خون نشسته
و دل بیچاره و پریشانی / که درد می کشد درد را
نفرین تان نمی کنم
در قاموس من . نفرین جایی ندارد
اما . با تمام وجود . آه می کشم ظلمهای تان را
باشد که خنجر بی رحمی تان . به قلبتان باز گردد
نه برای مرگ / برای انسان شدن .

پیاده می دوم کویر خیال را
با پاهایی که آبله اش . به خون نشسته
و دل بیچاره و پریشانی / که درد می کشد درد را
فرزندانتان سلامت اند
در بهترین نقطه ی جهان / در حال عشق و صفا .
اما فرزندان بی گناه من / یا زیر خاکند / یا در زندان
شکنجه شان می کنید و لذت می برید .
نفرین تان نمی کنم
اما با تمام وجود آه می کشم ظلمهای تان را
باشد که خنجر بی رحمی تان . به قلبتان باز گردد
نه برای مرگ / برای انسان شدن

1 comment:

  1. درود بر تو مادر وفادار و شجاع خدا قوت

    ReplyDelete

مریم رجوی :شهادت مظلومانه هموطنانمان را به مردم اهواز، مردم خوزستان و سراسر ایران و بستگان اعدام شدگان تسلیت میگویم

   اعدام هموطنان عرب تحت هر عنوان و بهانه‌ای كه باشد جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنرا قویا محكوم می‌کنم  شهادت مظلومانه هموطنانما...